Nuffnang Adv

Monday, January 16, 2012

Jurukimpal rogol anak rakan 3 tahun

OCPD-Kemaman,-Abdullah-Sani-Salat



KEMAMAN – Angkara nafsu buas tanpa mengenal perikemanusiaan seorang jurukimpal dipercayai tergamak merogol seorang kanak-kanak berusia tiga tahun yang juga anak rakan baik isterinya sendiri dalam kejadian di sebuah kampung di Chukai, dekat sini, semalam.

Perbuatan durjana lelaki berusia 46 tahun itu disedari ibu mangsa apabila mendapati seluar anaknya basah dan sejurus seluar dibuka bahagian luaran lampin pakai buang serta dari pangkal peha hingga ke lutut anaknya berbau air mani ketika datang mengambil anaknya itu di rumah lelaki terbabit kira-kira jam 12.30 tengah malam semalam.

Sehari sebelum kejadian, ibu mangsa yang berusia 29 tahun dan tinggal tidak jauh dari rumah suspek meninggalkan mangsa untuk dijaga oleh rakan baiknya yang juga isteri suspek dan mangsa sememangnya telah dijaga oleh isteri suspek sejak dua minggu lalu sebelum kejadian.

Ketua Polis Daerah Kemaman, Superintendan Abdullah Sani Salat berkata, ketika ibu mangsa yang bekerja sebagai tukang jahit datang mengambil anaknya di rumah suspek dia mendapati anaknya sedang tidur di bilik tidur rakan baiknya.

“Apabila diperiksa ibu mangsa mendapati seluar anaknya basah sebelum terbau bau air mani di bahagian luar lampin pakai buang yang dipakai anaknya. Setelah dihidu lagi air mani juga terbau dari pangkal peha hingga lutut anaknya.

“Ekoran rasa tidak sedap hati, ibu mangsa kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Chukai kira-kira jam 3.34 pagi hari sama agar pemeriksaan di hospital dapat dilakukan bagi mengetahui kejadian sebenar,” katanya hari ini.

Difahamkan, sebelum ini kejadian sama berlaku ke atas mangsa iaitu pada April tahun lalu dipercayai dilakukan oleh abang tiri ibu mangsa di rumah ibunya di Ajil, Hulu Terengganu namun tiada laporan polis dibuat.

Abdullah Sani berkata, hasil pemeriksaan pihak hospital mengesahkan terdapat kesan koyakan lama pada kemaluan mangsa.

Berikutan itu, suspek ditangkap sejurus kemudian dan ditahan reman untuk siasatan lanjut di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

Sumber 

1 comment:

Aya Ariel said...

gile betul manusia zaman sekarangg!!
haram jadah hape rogol budak kecik..
#gilababi