Nuffnang Adv

Tuesday, June 19, 2012

Review Novel > Ingat Janji Kita >Murni Aqila

Title > Ingat Janji Kita
Penulis>  Murni Aqila
Harga >RM21.00


Pic from Google

Sinopsis



Menggelabah Raimi apabila Tok Jalal mahu menjodohkan dia dengan gadis yang tidak dikenali. Kalau dibantah, mengamuk pula datuknya itu. Terpaksalah dia mencipta helah untuk melepaskan diri. Idea gila datang tiba-tiba. Sahabatnya disuruh menjadi perempuan. Nak tak nak, Adi turutkan jua permintaan Raimi untuk menjadi ‘makwe’nya. 

Apabila tiba masanya...
“Eh... sesuai ke? Orang tak cam aku ke? Aku rasa kekok ni.” 
“Sesuai lagi secocok. Tak mungkin dia orang boleh cam kau ni jantan. Aku sendiri macam nak gugur jantung tengok rupa kau. Sebiji rupa perempuan. Mantap gitu.” Raimi menyentuh dada Adi dengan kedua-dua tangannya. Bagaikan terkena kejutan elektrik, spontan Adi menepis kasar hingga membuatkan Raimi terpinga-pinga. Tanpa pengetahuan Raimi, Adi ada banyak rahsia yang disimpan. Dan Adi terpaksa berbohong kepada semua. Mungkinkah seumur hidupnya dia terpaksa memendam nalurinya?

Comment
Sgt best...aku bagi 9/10 ...
sekali korang start baca..terus nak baca sampai habis...

2 comments:

mummy_ayu said...

dah baca dah..best!!

eMMe said...

hye Salam Kenal..
dah folo kamu..
wah..peminat novel ni yea..
saya baca novel skejap2..
sebab sekejap je dah rasa ngantuk, letak la novel best camner pun.. still gak kroh3x!! hehehe....