Nuffnang Adv

Wednesday, June 13, 2012

Review Novel >Terus Cintai Aku

Tajuk Novel : Terus Cintai Aku
Penulis : Aleya Aneesa
Harga : RM23.00


Sinopsis

Kalau tahu sakitnya jatuh cinta, dia lebih rela memilih jatuh lubang. Kalau tahu deritanya merindu, baiklah dia pilih membenci. Hati tak parah, jiwa pun tak merana. Dia hanya Nurzalis Najwa! Kuasa sakti dia tak punya, panah arjuna pun dia tak ada. Yang dia miliki hanyalah sebuah janji.

Sayangnya saat Khilfie muncul, hatinya terbelah dua. Hendak salahkan siapa jika cinta dipegang sebelum waktunya? Setia pula tak kena pada tempat. Lantas, lupa kalau kata tak semestinya dikota. Hati orang pun bukan boleh diikat ikut suka.

Kecewa kerana cintanya tak berbalas, Zalis menjauh. Apa guna jadi permata kalau Khilfie tak mahu menjadi cincin? Hati yang luka biar dicari penawar sendiri. Namun, Khilfie bukan buta. Makin jauh Zalis lari, makin laju dia mengejar. Dia bukan bayang-bayang Zalis, kembar siam pun tidak. Tapi, dia persis gula-gula getah dalam hidup Zalis. Saat sedar matanya memandang Jaznita, hatinya hilang dicuri Zalis. Tak mungkin manusia boleh hidup tanpa hati, kan? Dan cinta... memang pelik, ditolak jauh pun tetap juga mahu mendekat.

Comment:
Sangat best...kisah berjanji utk berkahwin pada zaman anak2..
akhirnya kahwin jugak bila dewasa..ada kot kisah mcm ni terjadi kat mereka2 di luar sana..
Sgt2 recommended..


2 comments:

-AlEyA aNeEsA/ mArWaTi WaHaB- said...

terima kasih sangat sebab sudi baca novel terus cintai aku tu. harap tak serik ya... ;-)

SURIA AMANDA said...

Thanks akak...wah..sgt teruja bila novelis komen kat entry kita yang x seberapa...memang dari dulu suka ngan novel2 akak...