Nuffnang Adv

Thursday, November 10, 2011

Kekasih Awal Dan Akhir -TV9

Aaron Aziz , Siti Saleha dan Fouziah Gous..

Aku x pasti ni drama berepisod ke apa...sebabnya aku x abih pun tgok citer ni...sakit giler hati aku tgk..
menyirap tersirap darah aku..
sama macam aku tgok Nora Elena dulu...mula2 tgok mmg la feeling loving couple si Aaron ngan Siti Seleha..
bila si Fouziah Gous dah masuk..
dan Aaron kahwin ngan dia..terus aku naik menyampah..
hahahaha..aku yang terlebih emosi kan...
tp hakikatnya aku x tgok abih...tiba part diorang kahwin tuh aku terus tutup tv and tido..
rasa macam tau la apa akan berlaku lepas diorang kahwin..
mcmana si bini pertama Aaron/Doktor Awal memendam rasa sebab dia lumpuh kan..bercakap
pun x boleh...
ada sapa2 leh bagi tau x ni drama episod ke apa?
( malam tadi gatal tutup tv..dah x tau jalan citer sibuk tanya org kan?)

2 comments:

Mimy Hamid said...

nak tau tak endingnya...fauziah saiko layan buruk kat madu pastu kantoi ngan aaron..kena cerai..fauziah frust nekad ugut nak bunuh madunya...at last diaeksiden bila aaron bgtau dia bermadu sbb siti saleha izinkan...siti saleha buta dan mata fauziah ghous derma mata....habis ending..

SURIA AMANDA said...

Mimy
- ohhhh..dah agak dah ending dia macam tu..sib baik x tengok abih..kalau x sure emo dalam FB..