Nuffnang Adv

Friday, November 25, 2011

Lelaki Makan Hasil Perempuan...Apa pendapat Korang??

Seorang teman..mengadu domba pada aku...
aku tak tau nak tolong dia macam mana...katanya dah 5 tahun berkawan dengan lelaki tuh...sepanjang percintaan mereka dia dah berhabis beribu2 ringgit...bila ajak kahwin...macam2 alasan diberikan...
teman aku ni orang berpelajaran tinggi...ada pangkat..sofistikated...gaji pun besar..
tapi aku tak faham sangat kenapa otaknya singkat..
dah terang2..yang si lelaki ni hanya nakkan duit dia...dia masih nak setia tak tentu pasal..kalau aku la...dah lama aku tinggalkan lelaki kurang asam macam tuh...
Alasan dia bagi kat aku ...SAYANG & HANYA CINTAKAN LELAKI TUH..
boleh terima pakai ker alasan bodoh mcm tuh...berapa ramai lelaki dalam Malaysia ni...nak jugak lelaki yang pembelit mcm tuh...nak kata dah dibomohkan...aku tak berani nak ckp macam tuh...sebabnya dalam dunia serba moden ni..aku x pasti bomoh2 ni relevan lagi ke tak...
2 bulan sudah dia cuba tinggalkan lelaki tuh...tapi salah dia sebab dia yang x tahan berjauhan...
masih kuat sayang pada lelaki tuh...dia sendiri x paham kenapa...sekarang umur dah 28 tahun...masih x kahwin..sebab apa..sebab nak tunggu lelaki tuh...ntah2 ksanova yang pandai bermain dengan kata2 kan?

APA PENDAPAT KORANG DALAM KES TEMAN AKU NI?
ikut aku senang jer..ko yang bodoh cari penyakit kan? ko settle sendiri la..hanya ko yang mampu mencorakkan masa depan ko...kan?

No comments: